[Draft] Retro stajla czyli draftujemy TPF

Za oknem wreszcie wyszło słoneczko, natura budzi się do życia, a oszczędnie odziane przedstawicielki płci pięknej przechadzają się po uliczkach i alejkach. Taki zbiór okoliczności zawsze budzi w człowieku nostalgię, toteż postanowiłem sobie zagrać drafcika w formacie Time Spiral – Planar Chaos – Future Sight. Sympatyków klimatu w stylu retro zapraszam do odświeżenia sobie nie tak starych, ale jednak zamierzchłych dziejów. Sołtys opisuje swojego drafta runda po rundzie.

A już niebawem czeka was mini-relacja z mojego cube draftingu.

 

 

 

DRAFTING I DECKBUILDING

 

RUNDA 1

 

RUNDA 2

 

FINAŁ

 

 

Pozdrawiam, Sołtys


Time Spiral to stary dodatek do Magic: the Gathering (wydany 06.10.2006), a jednocześnie nazwa bloku składającego się z trzech edycji: Time Spiral, Planar Chaos i Future Sight. W dodatku znajduje się wyodrębniony zestaw kart „Timeshifted” przedrukowanych ze starszych edycji. Karty Timeshifted wyróżniają się purpurowym znakiem edycji. W Time Spiral wprowadzone zostały nowe zdolności:

  • Split Second
  • Flash
  • Suspend

Skopiowano także sporo mechanik z poprzednich edycji:

  • Buyback
  • Madness
  • Morph
  • Shadow
  • Storm
  • Flanking
  • Flashback
  • Echo

Fabuła:

Nowela Time Spiral, napisana przez Scotta McGougha, opowiada historię  powrotu Teferiego na Dominarię. Opowieść rozwija zdarzenia opisane na kartach. Teferi powraca na Dominarię trzysta lat po inwazji Phyrexian, aby przygotować się do powrotu planów Shiv i Zhalfir, ziem, które wyfazował podczas inwazji. Napięcia wywołane wojną i Apocalipsą (Wojna Braci, Phyrexiańska Inwazja, Wojna Karony), w połączeniu z wciągnie many przez szczeliny utworzone z nakładania planów Rath i Skyshroud (w połaczeniu z takimi zdarzeniami Mulituniwersum jak zniszczenia Ulgrotha), zapoczątkowały reakcję łańcuchową.Ta zaś która wywołała fale w tymczasowej powierzchni planu. Problem z fazowaniem Shiva grozi zniszczeniem planu Dominarii, a to z kolei może zaważyć na istnieniu całeko Multiuniwersum.

Po klęsce Karony, szczeliny w płaszczyźnie planu zaczęły działać jako pochłaniacze many, ściągając manę z ziem. Życie na planie stało się bardzo trudne i uciążliwe, a tymczasowe szczeliny spowodowały, że ludzie i przedmioty z przeszłej Dominarii, zaczęły wpadać do teraźniejszości.

Komentarze

Psychatog.pl

nie kopiuj : (