Filmowa analiza Khans of Tarkir by Sołtys

Jako, iż ostatnio skaczę z fuchy na fuchę i w zasadzie nie umiem się opędzić od roboty, to nagranie tego materiału stało pod dużym znakiem zapytania. Ostatecznie udało się zebrać w sobie i zasiąść przed spoilerem Khansów, a następnie przelać swoje myśli na pliki audiowizualne. Mam nadzieję, że kolejne 150 minut z moim urokliwym głosem w tle pozwoli Wam podejść do zmagań w nowym secie z zastrzykiem niezbędnej wiedzy. Życzę przyjemnego i owocnego oglądania.

Materiał powstał we współpracy z serwisem Gamesmasters.pl, któremu składamy serdeczne podziękowania za wsparcie tej szczytnej inicjatywy.


 

1. Wprowadzenie

2. Kolory biały i niebieski

3. Kolory czarny i czerwony

4. Kolor zielony, multikolory i karty colorless

-x-

Na tym kończy się moja analiza Khans of Tarkir. Tradycyjnie zapraszamy wszystkich chętnych do zgłębienia wiedzy o formacie do skorzystania z naszej analizy tekstowej, a także do komentowania powyższych filmów i dyskusji. Materiał powstał dzięki współpracy z serwisem GamesMasters.pl, któremu składamy serdeczne podziękowania za wsparcie tej szczytnej inicjatywy.

GM logo na TOG mtg, Analiza Khans of Tarkir

Pozdrawiam, Sołtys

-x-

Jak ktoś narzeka na jakość dźwięku, to w tym linku znajduje się zbiórka na mikrofon dla Sołtysa : )

Jak coś wpłacicie przez naszego Paypala-do-dotacji, to przekażę na zakup Mikro. Jakbyście przypadkiem dali za dużo, co znając polskich magicowców i tak jest niemożliwe, to kupimy kamerę internetową (obecna jest pożyczona).

P.S. W imieniu Sołtysa chciałbym podziękować pierwszemu sponsorowi

-x-

Informacje o autorze znajdziecie w zakładce: redakcja.

 


Logo_KTK_EN

Podstawowe informacje o Khans of Tarkir:

Opis fabuły: Tarkir to świat wojny, w którym potężne klany i ambitni przywódcy ścierają się ze sobą w walce o dominację. Konflikt ten trwa już od tysięcy lat. Tarkir jest też rodzimym planem Sarkhan Vola, planeswalkera, który w wyniku machinacji smoka Nicola Bolasa wraz z Chandrą i Jacem uwolnili Eldrazzich na Zendikarze. Teraz Sarkhan powraca na Tarkir, szukając Ugina. To właśnie ten smok uwięził wspomnianych Eldrazzich. Sam plan był zresztą niegdyś krainą pełną tych jaszczurów. Wszystkie smoki zginęły jednak w wyniku wojen z klanami, na długo zanim Sarkhan w ogóle się narodził. Mimo to klany wciąż podążają ścieżkami wyznaczonymi przez różne cechy wymarłych gadów.

Jeśli macie ochotę dowiedzieć się więcej o fabule nowego setu, zerknijcie do oficjalnego Przewodnika Wędrowca po Khans of Tarkir – tu jest pierwsza część, a tu można znaleźć drugą.

KTK iconNazwa setu: Khans of Tarkir

Blok: Set pierwszy z bloku Khansów

Trzyliterowy skrót: KTK

Oficjalny Release: 26 września 2014

Eventy prereleasowe: 20-21 września 2014

Launch Weekend: 26-28 września 2014

Game Day: 18-19 października 2014

Release KTK na MTGO: 6 października 2014

Pro Tour Khans of Tarkir: 10–12 października 2014

Liczba kart: 269

Karty Launch Promo: Dragon Throne of Tarkir

Gameday Promo: Heir of the Wilds za udział i Utter End za top 8; obie w wersji full-art

Karta z promoBuy a Box”: Rattleclaw Mystic

Constructed: KTK dochodzi do Legacy, Moderna i Vintage bez większych zmian dla formatów. Wejście KTK do standardu oznacza ucięcie bloku Ravnici i pożegnianie M14. Także od dnia prereleasów będziemy grali w Typie 2: Blok Therosa, Khans of Tarkir i Magic 2015 Core Set.

Limited: Formatem draftowym jest obecnie 3x KTK, formatem sealedowym jest 6x KTK

Oficjalny hashtag Wizardów na Twitterze: #MTGKTK (https://twitter.com/#MTGKTK)

Oficjalna strona Khans of Tarkir: http://magic.wizards.com/en/game-info/products/card-set-archive/khans-of-tarkir

Oficjalne fakty na temat Prereleasów Khans of Tarkir: http://wpn.wizards.com/sites/wpn/files/attachements/khans_of_tarkir_prerelease_instructions_en_lr.pdf

Oficjalne FAQ z zasadami: http://wpn.wizards.com/sites/wpn/files/attachements/en_mtgktk_faq_20140801.docx

oraz dodatkowe dokumenty: http://wpn.wizards.com/en/resources/rules-documents

Ekipa odpowiedzialna za dodatek:

Initial Concept and Game Design: Mark Rosewater (lead), Mark L. Gottlieb, Zac Hill, Adam Lee, Shawn Main, Billy Moreno, and Ken Nagle

Final Game Design and Development: Erik Lauer (lead), Doug Beyer, David Humpherys, Tom LaPille, Shawn Main, and Adam Prosak, with contributions from Matt Tabak

 

Print Friendly, PDF & Email

Komentarze